Zakopane
Wiadomości
Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-2020
Autor: AKS
30 stycznia 2012 roku zakończył się pierwszy z pięciu etapów opracowania strategii promocji Zimowej Stolicy Polski. Prace trwające od 29 grudnia 2011 roku to pierwsze efekty działań zleconych drogą przetargu firmie Ageron Polska przez Biuro Promocji Zakopanego.
Rozmowy o opracowaniu strategii promocji dla Zakopanego rozpoczęły się z w lipcu 2010 roku z inicjatywy Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Biura Promocji Zakopanego. 10 agencji marketingowych przekazywało swoje pomysły na promocję miasta. Zwieńczeniem wspólnej pracy było ogłoszenie w listopadzie 2011 roku przetargu na opracowanie strategii. Zwycięska firma Ageron Polska prace rozpoczęła już pod koniec grudnia. Gotowy dokument zostanie 19. marca 2012 przekazany Biuru Promocji Zakopanego.
Zgodnie z założeniami projektu niezwykle istotną rolę w opracowywaniu strategii mają zakopiańscy mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji samorządowych. Został powołany zespół ds. opracowywania strategii promocji marki Zakopane na lata 2012-2020. Na początku marca harmonogram projektu przewiduje ogólne konsultacje społeczne, w których udział będzie mógł wziąć każdy zainteresowany.
Realizacja projektu opracowania strategii promocji odbędzie się w pięciu etapach. Początkiem działań jest analiza aktualnej sytuacji miasta i jego zasobów. Drugi etap, który rozpoczął się 30. stycznia 2012, to stworzenie wyróżniającej się oferty sprzedażowej Zakopanego. Kolejne etapy to opracowanie dokumentu strategicznego, portfela usług i produktów turystycznych oraz planu promocji marki Zakopane, wraz z budżetem i harmonogramem. Na podstawie efektu prac firmy Ageron Polska, Biuro Promocji Zakopanego przedstawi swoją propozycję realizacji założeń strategii.
- 9 SIYŁ - „NOWYJ WIESNY PRZYSEŁ CAS” - album dwupłytowy„NOWYJ WIESNY PRZYSEŁ CAS” to drugi album zespołu składający się również z dwóch płyt. Pierwsza płyta to tradycyjne melodie podhalańskie. Na drugiej płycie prezentujemy...50 zł
- Wisiorek "Ogródek 2"Wisiorek, z sukna, filcu i cekin. Średnica zawieszki 4,8 cm. Obw. 70 cm. 30 zł
- Naszyjnik "Kropla miodu"Naszyjnik z nieregularnych koralików - Koral, oraz kilku koralików z bursztynu. Jako przekładki małe rureczki - Koral. Obwód 50 cm. 85 zł