PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA
« Luty 2012 1234567891011121314151617181920212223242526272829 »

Zakopane

Wiadomości

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-2020

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r.
Autor: AKS

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-202030 stycznia 2012 roku zakończył się pierwszy z pięciu etapów opracowania strategii promocji Zimowej Stolicy Polski. Prace trwające od 29 grudnia 2011 roku to pierwsze efekty działań zleconych drogą przetargu firmie Ageron Polska przez Biuro Promocji Zakopanego.


Rozmowy o opracowaniu strategii promocji dla Zakopanego rozpoczęły się z w lipcu 2010 roku z inicjatywy Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Biura Promocji Zakopanego. 10 agencji marketingowych przekazywało swoje pomysły na promocję miasta. Zwieńczeniem wspólnej pracy było ogłoszenie w listopadzie 2011 roku przetargu na opracowanie strategii. Zwycięska firma Ageron Polska prace rozpoczęła już pod koniec grudnia. Gotowy dokument zostanie 19. marca 2012 przekazany Biuru Promocji Zakopanego.

Zgodnie z założeniami projektu niezwykle istotną rolę w opracowywaniu strategii mają zakopiańscy mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji samorządowych. Został powołany zespół ds. opracowywania strategii promocji marki Zakopane na lata 2012-2020. Na początku marca harmonogram projektu przewiduje ogólne konsultacje społeczne, w których udział będzie mógł wziąć każdy zainteresowany.

Realizacja projektu opracowania strategii promocji odbędzie się w pięciu etapach. Początkiem działań jest analiza aktualnej sytuacji miasta i jego zasobów. Drugi etap, który rozpoczął się 30. stycznia 2012, to stworzenie wyróżniającej się oferty sprzedażowej Zakopanego. Kolejne etapy to opracowanie dokumentu strategicznego, portfela usług i produktów turystycznych oraz planu promocji marki Zakopane, wraz z budżetem i harmonogramem. Na podstawie efektu prac firmy Ageron Polska, Biuro Promocji Zakopanego przedstawi swoją propozycję realizacji założeń strategii.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Grafika Folk w ramce IGrafika Folk w ramce IGrafika Folk to autorska, oryginalna czarno-biała grafika w stylu ludowym. Autorski wzór zainspirowany polską sztuką ludową oraz motywami z regionu Podhala. Świetnie...
    55 zł
  • KamizelkaKamizelkaKamizelka dla małego dziecka (4-5 letnie) z cienkiego sukna, z haftowanymi motywami ludowymi, w kolorze kremowym. Długość ok. 33 cm. Szerokość ok. 31 cm.
    80 zł
  • Poduszka brązowaPoduszka brązowaPoduszka z sukna filcowego w kolorze ciemno-brązowym z motywem ludowym haftowanym ręcznie, wypełniona materiałem syntetycznym. Wymiary ok. 38 na 38 cm.
    100 zł

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.