Liptowski Mikulasz
Wiadomości
Jak promować górską markę
Autor: Piotr Rayski-Pawlik
Przedstawiciele Nowego Targu, Suchej Beskidzkiej i Żywca wzięli udział w studyjnej wizycie na Słowacji w ramach współfinansowanego przez UE projektu „Polsko-Słowacka inicjatywa promocji i rozwoju marek ziem górskich”. Oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza, uczestnicy wizyty wzięli udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu – Klaster Liptov. – Jest to stowarzyszenie zrzeszające miasta, przedsiębiorców, turoperatorów i inne zainteresowane podmioty. Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową, którą dostaje się w zarejestrowanych punktach świadczących usługi hotelowe, wraz z folderem z obiektami honorującymi tą kartę – mówi Marcin Jagła, Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej i Promocji, który był członkiem nowotarskiej delegacji. – Po słowackiej stronie granicy już funkcjonuje wspólna promocja. Doszli tam do wniosku, że przedsiębiorcy samodzielnie nie osiągną takiego efektu, jak razem – dodaje Naczelnik Jagła.
- Kamizelka
Kamizelka dla małego dziecka (4-5 letnie) z cienkiego sukna, z haftowanymi motywami ludowymi, w kolorze kremowym. Długość ok. 33 cm. Szerokość ok. 31 cm.
80 zł - „Baby i Dezerterzy”
Płyta DVD zawiera spektakl „Baby i dezerterzy” zarejestrowany w Domu Ludowym w Bukowinie Tatrzańskiej (57 min.) Amatorski Zespół Teatralny im. Józefa Pitoraka działający...
40 zł - Naszyjnik "Miłość uskrzydla"
Naszyjnik "Miłość uskrzydla" Obwód 64 cm. Materiały: Sukno, Cekiny, Koraliki. Biżuteria zaprojektowana i wykonana przez Elżbietę Krzemińską-Owczarz.
65 zł