Liptowski Mikulasz
Wiadomości
Jak promować górską markę
Autor: Piotr Rayski-Pawlik
Przedstawiciele Nowego Targu, Suchej Beskidzkiej i Żywca wzięli udział w studyjnej wizycie na Słowacji w ramach współfinansowanego przez UE projektu „Polsko-Słowacka inicjatywa promocji i rozwoju marek ziem górskich”. Oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza, uczestnicy wizyty wzięli udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu – Klaster Liptov. – Jest to stowarzyszenie zrzeszające miasta, przedsiębiorców, turoperatorów i inne zainteresowane podmioty. Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową, którą dostaje się w zarejestrowanych punktach świadczących usługi hotelowe, wraz z folderem z obiektami honorującymi tą kartę – mówi Marcin Jagła, Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej i Promocji, który był członkiem nowotarskiej delegacji. – Po słowackiej stronie granicy już funkcjonuje wspólna promocja. Doszli tam do wniosku, że przedsiębiorcy samodzielnie nie osiągną takiego efektu, jak razem – dodaje Naczelnik Jagła.
- Sakiewka II
Sakiewka filcowa z naszytym ludowym motywem. Zamykana na rzep. Szerokość ok. 11 cm Wysokość ok. 17 cm Długość ze sznurkiem ok. 58 cm Materiał: Filc Kolor: Kremowy
40 zł - 100-lecie LO im. O. Balzera w Zakopanem
Dwupłytowy album DVD zawierający relacje wideo z obchodów 100-lecie Liceum Ogólnokształcącego im. O. Balzera w Zakopanem. Pierwsza płyta zawiera reportaż (30 min.) ze...
35 zł - Naszyjnik "Krzyżyk i korale"
Naszyjnik "Krzyżyk i korale" Obwód - 44 cm. Inspirowany starą biżuterią góralską - Koral, Metal, Srebro. Biżuteria zaprojektowana i wykonana przez Elżbietę...
95 zł